شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام کاظم لو قزوین

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین از اساتید مدارس علمیه استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: شهید مطهری از مؤثرترین روحانیون در جریان انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: شهید مطهری در دو بعد اساسی علم و تقوا از برجستگی ویژه‌ای برخوردا بود و از این جهت شخصیّت ایشان همیشه زنده است و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: اهتمام به نوآوری علمی و بکارگیری ابتکارات جذّاب در طرح مباحث اسلامی و پاسخ‌گویی به نیازها و سؤالات زمان از امتیازات و ویژگی‌های برجسته آن شهید بزرگوار بود.

وی ادامه داد: تاریخ حوزه علمیه همواره شاهد بروز و ظهور دانشمندان تراز اولی است که مراتب علم و معرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار گرفتند و انسان‌های بسیاری را به سمت نور و معنویت هدایت کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: نبوغ علمی استاد مطهری زبانزد خاص و عام بود چنان که استاد بزرگوارشان علامه طباطبایی ایشان را دانشمندی متفکر و محقق می دانست که هوشی سرشار و فکری روشن و ذهنی واقع بین داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: شهید مطهری یکی از شخصیت های برجسته و کم نظیر در تاریخ جمهوری اسلامی و از دانشمندان اسلام شناس و معلمی توانا بود و امروز باید ویژگی ها و تفکرات شهید مرتضی مطهری باید به جامعه معرفی کرد.

اساتید مدارس علمیه استان قزوین تجلیل شدند | کاظم لو: اندیشه های شهید مطهری به جامعه معرفی شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha