شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس کعبی

حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی در تشریح چالش های استان خوزستان، گفت: مسأله نخست و ابرچالش خوزستان، "مدیریتی" است، یعنی اینکه مردم می گویند مسئولان به شکل جزیره ای عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین پیرامون بررسی و رفع مشکلات استان، در دفتر امام جمعه اهواز، اظهار داشت: برای تحقق مأموریت های انقلاب اسلامی در خوزستان، پیشرفت، عدالت، ایجاد امید و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، انسجام، وحدت و همدلی و تقسیم کار به یک مرکزیت نیاز مبرم استان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از تأکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام و مسئولان استانی، انسجام، وحدت و همدلی و باهم کار کردن است.

وی عنوان کرد: استان خوزستان بحمدالله دارای ظرفیت ها و شخصیت های بزرگ و مدیران ارزشمندی است و اگر مرکزیتی ایجاد شود و اگر نماینده ولی فقیه در خوزستان که این محوریت را به دست گرفته، ایجاد و هر 45 روز ایجاد و گزارش کار داده و برنامه ها به همفکری اجرایی شوند، مردم نیز خوشحال و مشکلات به تدریج حل می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی در تشریح چالش های استان خوزستان، ادامه داد: مسأله نخست و ابر چالش خوزستان، "مدیریتی" است، یعنی اینکه مردم می گویند مسئولان به شکل جزیره ای عمل می کنند و باید پایان پیدا کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تلاش برای فعال سازی شرکت های دانش بنیان، کارآفرینی، حل بیکاری در استان و انجام مسئولیت های اجتماعی در این راستا را دومین چالش برشمرد و افزود: "افت تحصیلی و مسائل بنیادی آموزش و پرورش خوزستان"، "پروژه های ناتمام کلان زیربنایی از جمله آب و فاضلاب" و "تنش آبی" از دیگر مسائل استان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی با تأکید براینکه تمامی مسئولان موظف به کمک دولت در شرایط کنونی هستند، ادامه داد: قطعاً با حسن نیت نماینده ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه و دیگر مسئولان استانی، ان شاء الله مشکلات استان یکی پس از دیگری حل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha