شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشرف به اسلام

حوزه/ مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان گفت: در بهار سال ۱۴۰۱ گردشگرانی تمایل به تشرف به اسلام داشتند و این جوان استرالیایی دومین فردی است که امسال در این مدرسه  به مذهب تشیع گرویده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه‌ علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: موضوع گردشگری در اصفهان می‌تواند در همه ابعاد از جمله اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تاثیرات زیادی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: گردشگرانی که به این شهر مذهبی و فرهنگی سفر می‌کنند باید این امکان برای آنها فراهم شود تا بتوانند از بناهای فاخر در اصفهان به مبانی فاخر و ارزشی که در آنها وجود دارد.

معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به عنوان اولین مرکز دائمی تبلیغ توریسم در ایران، میزبان گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند و در این مدرسه طلاب زبان دان مبانی فرهنگی و اسلامی موجود در این شهر و بناهای آن را برای گردشگران تبیین می‌کنند.

وی افزود: در بین این گردشگران، افرادی وجود دارند که پس از گفتگو با طلاب زبان دان تمایل به تشرف به اسلام پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام محمد زمانی، مدیر مدرسه و مسئول تبیلغ بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان سابقه این مدرسه در امر تبلیغ و جایگاهی که در نزد راهنمایان تورهای گردشگری دارد را دستاوردی بزرگ در عرصه فعالیت در امور ارتباطات بین الملل دانست.

وی ابراز کرد: تعامل سازنده با راهنمایان گردشگران که کانال ارتباطی مبلغان با گردشگران هستند، همراه با رویکرد اطلاع رسانی و افزایش شناخت راهنما از اسلام، زمینه مناسبی جهت جذب گردشگران مشتاق برای گفتگو باعلماء و طلاب زبان‌دان ایجاد کرده است.

مدیر مدرسه تبلیغی ناصریه اصفهان گفت: در بهار سال ۱۴۰۱ گردشگرانی وجود داشتند که تمایل به تشرف به اسلام داشتند و این جوان استرالیایی دومین فردی است که امسال در این مدرسه به مذهب تشیع گرویده است.

گردشگر استرالیایی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان مسلمان شد

گردشگر استرالیایی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان مسلمان شد

گردشگر استرالیایی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان مسلمان شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha