پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1024817
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان اردیبهشت 1401

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص مسائل فرهنگی استان خوزستان، عنوان کرد: مقرر گردید کمیته ای باحضور صاحب نظران مختلف تشکیل و تصمیم‌گیری های‌ تخصصی به آن محوّل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که جلسه این شورا چند دستورالعمل داشت، اظهار داشت: نخستین دستورالعمل برگزاری جشن های دهه کرامت بود که بسیار بر آن تاکید دارم.

وی ادامه داد: جامعه ایمانی تصور نکنند که تنها در ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) مراسم داریم. این گونه نیست که صرفا در ماه های محرم، صفر و شهادت ها به مراسم بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم و عیدهای متعدد، دهه کرامت، میلادهای اهل بیت(ع) را داریم که ایام شادمانی مؤمنین هستند و توصیه های اهل بیت(ع) مبنی بر شاد بودن را شاهد هستیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شادی باید در چارچوب اهل بیت(ع) اتفاق بیافتد، ادامه داد: بناست دستگاه‌های مختلف باحضور مردم عزیز خوزستان در ۳۰ شهرستان استان به طور همزمان این مراسم ها را برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد اظهار داشت: درخصوص مسأله روز کشور و جراحی سخت اقتصادی، تقاضای ما این است که مردم بیشتر مطالعه کنند، اگر مردم توجیه شوند طبیعتا همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در تمامی عرصه ها و میدان های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) مردم به عنوان میدان دار حضور داشتند.

وی درخصوص مسائل فرهنگی استان خوزستان، عنوان کرد: مقرر گردید کمیته ای باحضور صاحب نظران مختلف تشکیل و تصمیم‌گیری های‌ تخصصی به آن محول شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha