دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اردبیل

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی نتیجه تبیین گسترده و عمیق امام(ره) بود که در جامعه اتفاق افتاد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن محسنی، روز گذشته در نشست سیاسی مدرسه علمیه عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل با موضوع «جهاد تبیین» گفت: رهبر معظم انقلاب از موضع اسلام‌شناس، معتقد به معارف اسلام و انقلاب، خط تبیین‌گری ائمه اطهار علیه‌السلام و امام(ره) را از آحاد ملت ایران مطالبه دارند چراکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی نتیجه تبیین گسترده و عمیق امام راحل بود.

وی افزود: بایستی در برابر افرادی که درک درستی از انقلاب و مفاهیم آن و نیز پیشرفت‌ها و پسرفت‌های آن ندارند روشنگری و تبیین انجام گیرد و به‌عنوان راهبرد برای جامعه و نظام، یک کار مستمر تلقی شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ارزیابی دشمن، شناخت دقیق مسائل شبهه‌انگیز، تشریح روشن حقایق و نشر جذاب حقایق قابل فهم را چهار گام مهم و اساسی جهاد تبیین دانست.

محسنی تصریح کرد: جهاد تبیین حرکتی انقلابی است که در فضای تعاملی و اعتمادآمیز مبتنی بر اندیشه‌ورزی، بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه لایه اساسی مخاطبان تبیین، نخبگان و مسئولان هستند، اظهار کرد: در مواجهه با نخبگان، مسئولان، روشن‌فکران، عالمان دینی و کسانی که در مسند هدایت مردم قرار دارند. جهاد تبیین ارزش مضاعف پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha