یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه گام دوم

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هر کسی از جایگاه خود و وظیفه و مسئولیتی که به عهده دارد می‌تواند میزان نقش‌آفرینی و سهم خود را در تحقق اهداف  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جستجو کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در نهمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در جمع اساتید وطلاب مدارس علمیه قزوین که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: گام دوم انقلاب، کشور را به آرمان بزرگ یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک خواهد کرد.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، راه و افق آینده را به ما نشان دادند و با تبیین دستاوردهای گذشته و توصیه برای انجام جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی به ویژه توسط جوانان فهیم کشور، فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: تحریم های ظالمانه و فشارهای حداکثری دشمن قدار به همراه هجمه های تبلیغاتی، هدفی به جز ناامید کردن دلهای امیدوار ملت ما را ندارد.

وی اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک اقدام به‌موقع در مقابله با جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی است که امروز باید بیش از پیش در تبیین این بیانیه در جامعه تلاش داشته باشیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: برخی از سران جریان سلطه ادعا داشتند که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خودش را نخواهد دید، اما برخلاف ادعای آنها انقلاب اسلامی همچنان بالنده و پرافتخار و قوی‌تر از گذشته در حال عبور از مرزهای جغرافیایی و حضور در محیط اندیشه‌ها و جلب نظر فرهیختگان دنیا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha