شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اصغر صفرزاده

حوزه/ دبیر چهاردهمین دوره جشنواره استانی علامه حلی کردستان با دعوت از همه طلاب، محققان و اساتید برای شرکت در این جشنواره، اعلام کرد: آخرین مهلت برای ثبت نام و درج آثار، پایان خردادماه ۱۴۰۱ می باشد.

حجت الاسلام اصغر صفرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق گفته حجت الاسلام مازنی، دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی (ره) حوزه‌های علمیه، دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی (ره) کردستان جزء دبیرخانه‌های برتر حوزه‌های علمیه کشور برگزیده شده است، لذا جای دارد از همه معاونین پژوهش، مدارس علمیه برادران و خواهران و همه اساتید و طلاب تقدیر کرده و این موفقیت را به همه آنان تبریک گفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان با مهم خواندن مقوله تحقیق و پژوهش در مباحث علمی و دینی، آن را ویترین و نمایانگر آموخته‌ها و معارف دانست که ثمره‌اش در ارائه دقیق، به روز و مورد ابتلاء جامعه علمی و عرفی خواهد بود.

حجت الاسلام صفرزاده تاکید کرد: همچنین این جشنواره کشوری زمینه‌ای برای استفاده و نقد و بررسی آثار و باورهای علمی و دینی محققان ایجاد کرده است.

وی با ذکر این نکته که امسال در چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی (ره) شرایط و تسهیلات ویژه‌ای لحاظ شده است، یادآور شد: سن شرکت طلاب از ۳۲ سال به ۳۵ سال افزایش یافته است و برای نخستین بار محدوده سنی اساتیدی که دارای کد استادی باشند ۵۰ سال اعلام گردیده است، بنابراین اساتید زیر ۵۰ سال می‌توانند در دو قالب مقاله و کتاب در این جشنواره علمی شرکت کنند که این امر علاوه بر تشویق طلاب، باعث محک خوردن مقالات و کتب خواهد بود.

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره استانی علامه حلی کردستان با دعوت از همه طلاب، محققان و اساتید برای شرکت در این جشنواره، خاطر نشان کرد: آخرین مهلت برای ثبت نام و درج آثار، پایان خردادماه ۱۴۰۱ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha