شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام خمینی

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امام خمینی(ره) با نفوذ معنوی بین کشورها و با دفاع از کشورهای مستضعف و محروم، توانست اسلام را احیا کند و پس از ایشان، مقام معظم رهبری هدایت این انقلاب را با قدرت عهده‌دار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی از اساتید حوزه علمیه قزوین ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار در مسجد محمد رسول الله(ص)، ضمن تسلیت ایام سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) انسانی برجسته‌ای بود که توانست با توسل به خداوند و ائمه معصومین و البته حضور ملت هوشیار، پایه‌های رژیم شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) همانند نوری یکپارچه، در دل‌ها نفوذ کرده بودند، گفت: حضرت امام(ره) در ۸ سال دفاع مقدس که همه کشورهای دنیا با همکاری صدام، بر علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کردند، با توکل به خداوند در مقابل آنها با اقتدار ایستادگی کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با همه تهدیدها و تحریم‌ها توانسته در عرصه‌های مختلف سربلند بیرون بیاید و این جای شکر دارد، مطرح کرد: مقام معظم رهبری امروز به عنوان سکاندار این نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته به عنوان رهبری هوشمند، در برابر انواع فتنه‌ها وتوطئه‌های دشمنان بایستند.

وی خاطر نشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره)، انقلاب در حال صدور به همه جهان است و امید داریم این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل شده و شعار " لااله الا الله" و "محمد رسول الله" در همه جهان طنین‌انداز شود.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: امام خمینی(ره) با نفوذ معنوی بین کشورها و با دفاع از کشورهای مستضعف و محروم، توانست اسلام را احیا کند و پس از ایشان، مقام معظم رهبری هدایت این انقلاب را با قدرت عهده‌دار شد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اکثریت مردم دنیا فکر می‌کردند اگر انقلابی به وجود بیاید، قطعا توسط نظام‌های قدرت‌مند و یا سیاست‌مداران مقتدر به وجود می‌آید، اما انقلابی تأثیرگذار به رهبری یک روحانی آگاه و اندیشمند فرا رسید که بر خلاف نظر این افراد بود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، توانستند کشور اسلامی را بنا کنند که همگام با توسعه جهانی پیشرفت کند و در بسیاری از زمینه‌های فناوری در خط مقدم قرار گیرد و پیشتاز باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha