شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امام خمینی(ره) ظلم را نپذیرفت و در مقابل ظلم همیشه قد علم کرد و رهبر مستضعفین در برابر مستکبرین جهان بود و این صفات و ویژگی‌های حضرت امام، موجب ماندگاری ایشان در تاریخ، ذهن، مسلمان و خصوصاً مستضعفین جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین استان قزوین که در سالن اجتماعات حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: ایام رحلت حضرت امام فرصت بسیار خوبی برای بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام و معرفی مکتب سیاسی اسلام است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: طبیعتاً گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و همچنین شهدای عزیز ۱۵ خرداد سال ۴۲ که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) ظلم را نپذیرفت و در مقابل ظلم همیشه قد علم کرد و رهبر مستضعفین در برابر مستکبرین جهان بود و این صفات و ویژگی‌های حضرت امام باعث راز ماندگاری ایشان در تاریخ، ذهن، مسلمان و خصوصاً مستضعفین جهان شد.

وی ادامه داد: امروز به برکت همین تفکر امام، محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و درخت مقاومت ثمره شیرین را به جهان اسلام و جهان مستضعفی ارائه کرده است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: ایمان به خداوند متعال از ویژگی های بارز امام بود و در سراسر زندگی حضرت امام ایمان به خدای متعال و یقین به کمک‌های الهی وجود داشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: خیلی از افراد که به ایران آمدند و متوجه زندگی ساده‌ای حضرت امام می‌شدند به خودشان نهیب می‌زدند که پیرمردی با این سن و سال در این وضعیت چطور اینگونه ساده زندگی می‌کند.

وی معرفی امام به نسل‌های جدید یک اقدام مهم در جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: ما باید امام خمینی (ره) را به نسل‌های جدید معرفی کنیم و امروز دشمنان ما تلاش می‌کند که نگذارند امام را آنطور که بود به نسل های جدید معرفی کنیم و آنها دارند تلاش می‌کنند که آنطور که خودشان مدنظرشان است به نسل جدید معرفی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha