یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میرمرشدی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه مسئولان قدردان مردم باشند، گفت: مسئولان باید دست رانت‌خواران و مفسدین را کوتاه کنند و مردم را از این مشکلات عبور دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خمینی شهر، حجت الاسلام سید احمد میر مرشدی شب گذشته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جمع مردم خمینی‌شهر در مصلی این شهر، اظهار داشت: با توجه به روایاتی که از ائمه معصومین(ع) درباره شهر قم و پایگاه تمدن شیعه بیان شده، مشاهده نمودیم که آغاز انقلاب جمهوری اسلامی ایران و سرنگونی حکومت طاغوت از شهر قم شروع شد.

حجت‌الاسلام میر مرشدی افزود: حضرت امام(ره) نهضت اسلامی را مبتنی بر قیام لله به پا کردند و جهان اسلام را به سمت یک حرکت همه جانبه و بسیج صد میلیونی جهان اسلام، فروپاشی کمونیسم و برگرداندن فلسطینیان به حق خودشان سوق دادند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امام(ره) جمهوریت را از بطن مردم استخراج نمود و تا کنون این مردم سالاری دینی ادامه داشته است.

وی با بیان این مطلب که امروز در مسیر گام دوم انقلاب، مسیر و مکتب امام(ره) راه خود را با همه سختی‌ها می‌پیماید، خاطر نشان کرد: این در حالی است که مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران هر شش ماه یکبار فریاد نابودی انقلاب را سر می‌دهند و البته هر بار نیز با شکست مواجه می‌شوند.

این کارشناس حوزوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به بن بست نرسیده و نخواهد رسید و روح امام خمینی(ع) معمار کبیر انقلاب در کالبد تک‌تک مردم نفوذ کرده و امروز مردم کشورهای عراق، سوریه و لبنان نیز زنده‌تر از گذشته در میدان جهاد در حال مبارزه هستند.

حجت‌الاسلام میر مرشدی ایجاد ناامیدی و یاس را از سناریوهای جدید دشمن برشمرد و گفت: معاندان جمهوری اسلامی ایران و سردمداران رژیم صهیونیستی ناامید ترین افراد در جهان هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی دو بحران غذا و انرژی کشورهای غربی را از مشکلات دولت‌های غربی خواند و یادآور شد: کشور ایران از نظر مواد غذایی بهترین شرایط را داراست و برای بحران آب نیز از نیروهای دانش بنیان استفاده خواهد کرد.

وی فرصت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراوان دانست و عنوان کرد: کشور ایران دارای معادن قابل استخراج است و استان‌هایی مانند خوزستان و سیستان بلوچستان آماده بهره برداری محصولات و مواد غذایی مانند گندم هستند.

حجت الاسلام میر مرشدی به قدرت کشورهای اسلامی منطقه اشاره نمود و گفت: امروز رژیم صهیونیستی بیشتر از همه دوران‌ها در حال ضربه خوردن است و لذا لازم است مراقب باشیم تا فریب سخنان دشمن را نخوریم.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران، به سرود سلام فرمانده نیز اشاره کرد و یادآور شد: اجرای یک سرود توسط نسل پنجم انقلاب و دهه نودی‌ها، لرزه بر اندام دشمنان انقلاب انداخته ‌و این امر نشان از بیداری نسل نوجوان کشور دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان قدردان مردم باشند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید دست رانت‌ خواران و مفسدین را کوتاه کنند و مردم را از این مشکلات عبور دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha