جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر | مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حوزه / استاد حوزه علمیه همدان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف، به خوبی کشور را از پیچ‌های خطرناک عبور داده‌اند، گفت: بیانات رهبری همیشه فصل الخطاب بوده است و در موضوعات مختلف به درستی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، ظهر امروز با حضور روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به اینکه بنده به همراه پدرم، آیت الله فاضلیان(ره) در تاریخ ۱۸ تیر ۵۹ در محضر حضرت امام(ره) بودیم، اظهار داشت: با وجود آنکه اولین هدف کودتاچیان جماران و محل اسکان حضرت امام(ره) بود، اما ایشان با صلابتی بی‌نظیر در حال انجام فعالیت‌های روزمره خود بودند.

وی با بیان اینکه همین صلابت و عظمت باعث شد تا امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی برسانند، گفت: شب قبل، گروه ضربت وارد عمل شده بود و احتمال بمباران در جماران وجود داشت، اما این صحنه‌هایی بود که با چشمان خود دیدم که حضرت امام(ره) با استقامتی بی نظیر ایستاده بودند.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه هر زمان در درس آیت الله مشکینی نام پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌آمد، ایشان تاکید می‌کردند که نبی خدا نمرده و نخواهد مرد، بلکه لباسش عوض می‌شود، مطرح کرد: آیت الله مشکینی تاکید داشت که پیامبر، گاهی نبی‌الله است، گاهی رسول‌الله، گاهی حجت‌الله، گاهی نائب خاص، گاهی کلینی و گاهی حضرت خمینی(ره).

وی خاطر نشان کرد: آنچه در این ایام لازم است به آن به صورت ویژه پرداخته شود، رهبری مقام معظم رهبری پس از حضرت امام(ره) است که به خوبی سکان دار انقلاب اسلامی بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف، به خوبی کشور را از پیچ‌های خطرناک عبور داده‌اند، عنوان کرد: فرمایشات رهبری همیشه فصل الخطاب بوده است و در موضوعات مختلف به درستی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با اشاره به حادثه آبادان، یادآور شد: ریزش ساختمان، نقطه ضعف و ناکامی بود که به خوبی مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به آن اشاره کردند و فرمودند، اقدام وزیری که از روز اول پای کار بوده، قابل تقدیر است و افرادی که خیانت کرده‌اند نیز باید محاکمه شوند، این یعنی آنچه را که نیاز روز بوده را رهبری ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha