شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکلیف چهل سال آینده را مشخص می‌کند، لازم است مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در یازدهمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور طلاب مدارس علمیه استان قزوین و به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم یک چارچوب منطقی و مستند برای جهاد تبیین ارائه می دهد و به نظر می رسد جوانان متعهد و انقلابی می توانند هم مطالبه تبیین و هم خودشان در صحنه تبیین حضور داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: یکی از کلیدواژه‌های بسیار مهم در بیانیه گام دوم، تأکید بر حفظ و تقویت اُمید در جامعه است، تا آن جا که مقام معظم رهبری، اولین و ریشه‌ای ترین جهاد را جهاد اُمیدآفرینی و تقویت نگاه خوشبینانه به آینده بر می‌شمرند.

وی تصریح کرد: باید با تبیین درست و دقیق تحولات انقلاب اسلامی در طول این چهل و سه سال، برکات و دستاوردهای آن را برای مردم و جوانان تشریح کرد.

حجت الاسلام معبودی به هوشیاری توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: دشمن امروز در منطقه با شکست‌های مختلف روبرو شده و در رسیدن به اهداف و توطئه‌های استکباری خار و ذلیل شده است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد تقابل استکبار جهانی با نظام مقدس اسلامی ایران هستیم که قطعا در این مسیر موفق نخواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکلیف چهل سال آینده را مشخص می‌کند، لازم است مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha