سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام غلام صابر قائم مقام دانشگاه مصباح الدجی پاکستان از دانشگاه مجازی المصطفی بازدید و با رئیس و معاونین این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام غلام صابر قائم مقام دانشگاه مصباح الدجی پاکستان از دانشگاه مجازی بازدید و با رئیس و معاونین دانشگاه دیدار و گفت‌وگو نمود.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام ارجمندفر رئیس دانشگاه مجازی المصطفی، ضمن خیر مقدم، گفت: دانشگاه مجازی المصطفی یکی از دانشگاه های فعال در زمینه ی علوم انسانی و اسلامی است که به ۷ زبان آموزش بلند مدت و به ۱۵ زبان آموزش کوتاه مدت دارد.

وی در ادامه گفت: حضور دانشگاه هایی مثل دانشگاه مصباح الدجی که یک دانشگاه با وجه اشتراکاتی چون روش آموزشی مشترک، محتوا و فضای اسلامی و شیعی برای ما فرصت مغتنمی است که نهایت استفاده و بهره را برده و در موضوعات مختلفی بتوانیم تعاملات سازنده ای داشته باشیم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام صابر، قائم مقام دانشگاه مصباح الدجی نیز بیان کرد: سرزمین مقدس قم شهری است که خانه همه ما است و سال های متمادی با این دانشگاه آشنایی و همکاری داریم و امیدوار هستم که کارهای مشترکی را بتوانیم انجام دهیم. مصباح الدجی برای حرفه ای ها ساخته شده است.

در پایان این نشست حجت الاسلام ارجمندفر همکاری و تعامل سازنده در موضوعاتی چون تحصیل دانشجویان برای رشته های زبان فارسی، پذیرش دانشجویان در زبان اردو همکاری در عرصه فرهنگی و خصوصا همکاری های پژوهشی مثل تدوین مقالات، همکاری در نشریات، برگزاری نشست ها ، کرسی و همایش های مشترک را خواستار شدند.

بازدید قائم مقام دانشگاه مصباح الدجی از دانشگاه مجازی المصطفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha