یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ب

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان رضوی می‌تواند درک و معرفت وجود نعمت بی‌بدیل و بی‌نظیر امام رضا(ع) را در ایران و در بین مردم افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی‌فقیه در کاشان روز گذشته در دیدار با کاروان‌های زیر سایه خورشید، اظهار داشت: بنا بر روایتی از امام کاظم(ع)، در قیامت زائران امام رضا(ع) مقامشان از همه بالاتر است.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت در عرصه ترویج معرفت امام شناسی در جامعه، افزود: اجرای برنامه‌هایی نظیر جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو و کاروان زیر سایه خورشید، می‌تواند درک و معرفت وجود نعمت بی‌بدیل و بی‌نظیر امام رضا(ع) را در ایران و در بین مردم افزایش دهد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه کاروان‌های زیر سایه خورشید، مشعلی در دل‌های مردم ایران به‌ویژه نسل جوان روشن کرده‌ است، یادآور شد: این حضور گرم خادمان حرم رضوی، تبدیل به عاملی برای افزایش دلگرمی، امید و نشاط معنوی در کشور شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: حضور خادمان حرم رضوی در قالب کاروان‌های زیر سایه خورشید در زندان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و بهزیستی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند نیز اقدامی بسیار امیدوارکننده، سازنده، هدایتگر و نجات بخش افراد گرفتار و نیازمندانی است که از همه جا قطع امید کرده‌اند.

گفتنی است شهر و روستاهای منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود تا ۲۲ خرداد میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» می‌باشند که از جمله آن می‌توان به دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در زندان کاشان، بیمارستان‌ها، مرکز دیالیز کاشان، آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، زیارت بقاع متبرکه و شرکت در آیین گلابگیری شهر برزک جهت ارسال هزار لیتر گلاب ناب و درجه یک کاشان به آستان قدس رضوی اشاره کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha