سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1029806
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شهدای هوا فضا

حوزه/ «محمد عبدوس» از کارکنان هوافضای سمنان و پاسدار «علی کمانی» از رزمندگان هوافضای سپاه خمین در حین انجام ماموریت به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «محمد عبدوس»، از کارکنان هوا فضای سمنان پس از مدت‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر خدمت به نظام و میهن اسلامی در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

خادم‌الحسین (ع)، شهید محمد عبدوس متولد سال ۱۳۶۸ بود که ۲۲ خرداد ماه امسال در سمنان به شهادت رسید.

شهادت پاسدار رشید اسلام علی کمانی

همچنین پاسدار رشید اسلام علی کمانی طی سانحه‌ی تصادف در حین اجرای مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید علی کمانی که در حین مأموریت به فیض شهادت نائل آمد روز سه شنبه ۲۴ خرداد در شهر خمین برگزار می‌شود.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پاسدار رشید اسلام «علی کمانی» از رزمندگان یگان هوا فضا در شهرستان خمین پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین انجام مأموریت در مسیر سمنان به دامغان بر اثر واژگونی خودرو به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

در این اطلاعیه با عرض تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت ایران اسلامی، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا روز سه شنبه در شهر خمین برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شبی با شهید بعد از نماز مغرب و عشا امشب در مصلی شهر خمین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدمحسن هل اتائی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 0
    شهادت هنر مردان خداست.شهادت این عزیزان را به خانواده های مکرمشان و به محضر امام خامنه ای و امت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.
  • تناسب IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    در مورد صهیونیستهای غاصب، مقابله به مثل مطرح نیست. رژیم نامشروع بایستی از بیخ و بن برکنده شود. تا آن زمان قرار و آرامش اقدامشان می بایست مسلوب گردد.
  • محمدرضا رحیمی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    خوشا بحالشان اگه جایگاه شهید را میدونستیم همه صف میکشیدند برای شهادت ول وای بحال انکسانیکه برای شکم ومادیات صبورنیستند قسم به عصر زمانیکه همه انسانها درحال خسران. و زیاننتد بجزکسانیکه ایمان اوردند وصبر پیشه کردند
  • سهیل IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 1
    اللهم الرزقنا شهاده