پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: یکی از اصول مترقی در دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است و باید در تمام زمینه ها در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد حسن نستوهی، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خداآفرین، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مانع از بی تفاوتی نسبت به هنجارشکنی و بداخلاقی در جامعه می شود.

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود شاهد تعطیل شدن سایر ارزش ها و درن نهایت جایگزینی ضد ارزش ها به جای ارزش ها خواهیم بود .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، اولویت های این ستاد را آموزش وآگاهی وحمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نام برد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از طریق آموزش و حمایت در جامعه احیا می شود و باید مسئولان این امر با شناخت درست و تذکر لسانی مناسب با افراد برخورد نمایند.

وی با بیان اینکه خداآفرین دومین شهرستان استان است که دبیر مستقل دارد، گفت در تمام ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود و به وضعیت حجاب و عفاف نظارت شود.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام هادی ضیائی امام جمعه خداآفرین به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فاضل پاشاپور به عنوان دبیر ستاد در شهرستان خداآفرین معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار رشید صادقی دبیر سابق قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha