سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز بوی تعفن تجاوز آشکار به حقوق انسان ها از سوی آمریکا و همدستانش بلند شده و حقوق بشر آمریکایی به تلخ ترین تراژدی تاریخ بشریت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات امروز در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی که در دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نقض حقوق بشر در آمریکا و غرب قدمتی به اندازه تاریخ این کشورها دارد؛ از کشتار رنگین پوستان تا سیاست های تبعیض نژادی و برده داری و جنایت علیه کشورها طی قرون متمادی و این موضوع در غرب به یک فرهنگ و گفتمان غالب تبدیل شده و از نسلی به نسل دیگر تسری پیدا کرده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: غربی ها تحت لوای فرهنگ لیبرال دموکراسی به نماد پررنگی از شهوت و خشونت تبدیل شده و حتی به مریدان خود هم رحم نمی کنند.

وی یادآور شد: از وعده های تو خالی نظام لیبرال و دولت های مدرن تنها زانو نهادن بر گردن مردم و تنگ کردن فضای تنفسی انسان ها بر جای مانده و امروز بوی تعفن تجاوز آشکار به حقوق انسان ها از سوی آمریکا و همدستانش بلند شده و حقوق بشر آمریکایی به تلخ ترین تراژدی تاریخ بشریت تبدیل شده است.

حجت الاسلام سادات افزود: بحمدالله خیزش بین‌المللی علیه نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار شروع شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: متأسفانه اکنون که طبل آبروی آمریکا پاره شده و تشت رسوایی لیبرالیسم از بام تاریخ بشر افتاده، هنوز عده ای منفعل در برابر فرهنگ غرب از سر غفلت و یا نفوذی ها و پادوهای داخلی آنها به ویژه در محافل علمی و دانشگاهی به دنبال بزک کردن چهره رسوای غرب و آمریکا هستند و نمی دانند که بر سر آرامگاهی دخیل بسته اند که جنازه‌ای در آن وجود ندارد و از فلسفه مدرنیسم تنها مشتی تباهی و تبهکاری بر جای مانده است.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: ایام هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی مناسب برای خوانش منطقی و هوشمند نسبت به پرونده سیاه جنایت های غرب و آمریکا در حق مردم مظلوم ایران اسلامی است، از جمله جنگ ظالمانه تحمیلی هشت ساله، بمباران شیمیایی و ترور شخصیت های برجسته نظام نظیر شهید بهشتی و یاران صدیق ایشان، ترور اساتید و دانشمندان هسته‌ای و در رأس آن ترور سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha