یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم بهترین و مستندترین مدرک برای نشان دادن چهره ضدبشری آمریکایی هاست، گفت: ترور سرداری که تمام عمر خود را وقف مبارزه با تروریسم و خشونت در منطقه خاورمیانه کرده است، بهترین مدرک برای اثبات دروغین بودن شعار دفاع از حقوق بشر غربی هاست.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: حفظ حقوق حقه اولین مطالبه هر انسانی از ابتدای تاریخ تاکنون بوده و هست و در عصر حاضر نیز امام خمینی (ره) در همین راستا قیام کردند.

عضو شورای مدارس دینی اهل سنت سنندج با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد: این پرسش مطرح است که آمریکایی ها با چه رویی دم از حقوق بشر می زنند، در حالی که آتش فتنه گری آنان جهان را در برگرفته است؟!

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: از همان روزهای نخست شکل گیری آمریکا، شاهد قتل و عام بومیان و سرخپوستان آن کشور بودیم و این را باید اولین جنایت و نسل کشی آمریکایی های مدعی حقوق بشر دانست. بعد از مدتی نگاه استکباری و استعماری آمریکایی ها به سمت کشورهای دیگر معطوف شد، به گونه ای که در کمترین زمان ممکن گوی استعمارگری و اشغالگری را از دیگر کشورهای متجاوز ربود.

ماموستا راستی اضافه کرد: بهترین نمونه برای نشان دادن خوی متجاوزکارانه و جنایتکارانه آمریکا را می توان حضور اشتغالگران این کشور در خاورمیانه و حمایت آنها از گروهک های تروریستی همانند داعش و... دانست.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بهترین و مستندترین مدرک برای نشان دادن چهره ضدبشری آمریکایی هاست، گفت: ترور سرداری که تمام عمر خود را وقف مبارزه با تروریسم و خشونت در منطقه خاورمیانه کرده است، بهترین مدرک برای اثبات دروغین بودن شعار دفاع از حقوق بشر آمریکایی ها و غربی هاست.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله با تداوم جریان مقاومت در منطقه و تسری آن به دیگر نقاط جهان روز به روز شاهد انزوای بیشتر آمریکا و دیگر اذنابش خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha