شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پویش اطعام غدیر

حوزه/ پویش «اطعام عید غدیر» جهت مشارکت در راستای احیای سنت حسنه اطعام روز عید غدیر در جامعةالزهرا(س) راه اندازی شد.

خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن قدردانی از مشارکت گسترده خانواده جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از کارکنان، طلاب و دانش آموختگان حضوری و غیرحضوری و خیرین محترم در اطعام عید غدیر سال گذشته، اظهار داشت: در آستانه این عید فرخنده، جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای احیای سنت حسنه اطعام روز عید غدیر، آمادگی دریافت نذورات نقدی به هر میزان جهت مشارکت در پویش طبخ غذا و اطعام عید غدیر را دارد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این اداره کل، سال گذشته نیز با کمک طلاب و کارکنان این مجموعه توانست در اطعام عید غدیر به نحو شایسته ای سهیم شده و این سنت را بجا آورد.

وی همچنین با اشاره به حدیث شریف امام صادق علیه السلام که فرمودند: «غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد»، تصریح کرد: در جشن ولایت می‌توانیم با یاری یکدیگر، هم‌میهنان خود را اطعام نموده و در ثواب عظیم ضیافت علوی سهیم باشیم.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طبخ غذای عید غدیر در آشپزخانه جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و به همت کارکنان این مجموعه حوزوی صورت خواهد گرفت.

داود الموسوی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ دلخواه یا براساس پرداخت مبلغ یک وعده غذا که میانگین آن ۳۰ هزار تومان است، در دهه ولایت و امامت در پویش اطعام غدیر سهیم شوند.

وی یادآور شد: مشارکت‌کنندگان در این امر خداپسندانه می‌توانند از روز شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۴ تیر، مصادف با ۱۵ ذی الحجه مبالغ مشارکت خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ یا به شماره کارت ۲۰۰۹ - ۹۹۵۱ - ۹۹۱۱ – ۶۰۳۷ به نام جامعةالزهرا علیهاالسلام واریز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha