شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در گلزار شهدای کرمانشاه

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور جهت سخنرانی در مراسم سالگرد «شهید مصطفی اخلاقی»، وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، به محض ورود به استان کرمانشاه، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در بدو ورود به کرمانشاه، با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ علماء و شهدا ادای احترام کرد.

وی در کنار مزار چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی(ره) و چهره ماندگار جهان اسلام، آیت‌الله نجومی(ره)، شهید شاخص کشور، شهید سعید جعفری، شهدای اشک تلخ، شهید مدافع حرم شهید مهدی نوروزی و دو تن از یادگاران دفاع مقدس، سردار حاج علیانی و سردار کرمی راد، حاضر شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه و ائمه جمعه سراسر استان، از نزدیک مسائل و مشکلات استان را بررسی خواهد کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در مراسم سالگرد جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای، شهید مصطفی اخلاقی سخنرانی خواهد داشت.

لازم بذکر است «شهید مصطفی اخلاقی» جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای (معاون سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه و فعال در اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید و ستاد عتبات عالیات)، در سیزدهم تیر ۹۹ در حین همراهی کاروان خدام و پرچم رضوی در ورودی شهر کرمانشاه، به دلیل حادثه رانندگی آسمانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha