شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یقین بدانیم آینده مملکت ما بسیار روشن خواهد بود و با جهاد تبیین می توان جلوی توطئه های دشمن را گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، گفت: انسان مومن باید در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال خود بداند و در هر مناسبتی دست دیگران را برای رسیدن به تقوا بگیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در همه حال باید مراقب باشیم تا بیگانگان برای ما الگوی زندگی، رفتار سیاسی، تعامل و رفاقت، حجاب و رفتار را تعریف نکنند و بین ما و آل پیامبر فاصله نیندازند.

خطیب نماز عید قربان تصریح کرد: حضرت ابراهیم به ما عقلانیت می آموزد و ما را از شایعات و بدیها و خرافات دور می کند و خردمندان با حضرت همراه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: انسانها باید فقط پیش خدا سرمایه گذاری کنند و برای ریا و شرک معامله نکنند و ابراهیم(ع) یاد می دهد که برای اقامه نماز هم بکوشیم. حضرت به ما یاد می دهد در دنیا و آخرت به فکر والدین باشیم و از نگهداری آنها خودداری نکنیم و خدای ناکرده آنها را به خانه سالمندان نسپاریم

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: خوشنامی از رفتارها و آیین حضرت ابراهیم است و همه باید مراقب باشیم به دیگران اتهام نزنیم و رفتار اسلامی را پیشه کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دلهای اهل عالم باید همواره معطوف خداوند باشد و یاد خدا هرگز فراموش نشود. کاری که برای خدا باشد ماندگار است و ما دیدیم وقتی امام(ره) فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند آنها که با ایران و امام(ره) در افتادند نابود شدند و امروز نوجوانان در جهان نام قرآن، امام، رهبر و سرودهای ما را با عشق و علاقه بیان می کنند.

وی به بت شکنی حضرت ابراهیم(ع) و ناکامی دشمنان او (بت پرستان) در اقدام علیه این پیامبر الهی اشاره و عنوان کرد: آنهایی که علیه امام راحل ما به صف ایستادند، نابود شدند و نامی از آنها نیست، در حالی که نام امام و انقلاب ما در دنیا خوش درخشیده و شاهد صدور انقلاب به نقاط مختلف دنیا بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: یقین بدانیم آینده مملکت ما بسیار روشن خواهد بود و با جهاد تبیین می توان جلوی توطئه های دشمن را گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 1
    امام(ره) به گورباچف هم، سه سال قبل از فروپاشی اتحاد شوروی، نامه نوشت و وی را دعوت به اسلام نمود ولی وی نپذیرفت و لذا امام به شوروی پشت کرد، نه اینکه با وی هم پیمان شود!
    • جرأت IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      شوروی کجاست الآن؟ هم پیمانی بر اساس موازین اسلامی چه عیبی دارد؟ گور باچف گول غربیها خورد، عده ای اینجا همانند اویند، او حد اقل جرأت اعتراف داشت، اما اینها...
    • زهرا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ وَلَدًا وَلَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ وَلَمْ يَكُنْ لَهُ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِّ ۖ وَكَبِّرْهُ تَكْبِيرًا خداوند، چه عظمت و بزرگی در سران کفر قرار داده که به پوتین لقب عالیجناب داده می شود؟ آیا امیرالمومنین علی(ع)، معاویه را هرگز با چنین القابی خوانده است؟ موازین اسلامی را در روابط خارجی نیز به کار ببندیم و کافران و مشرکین را که خداوند بر آنها غضب فرموده، دوست خود نگیریم.