جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ا

حوزه / امام جمعه نوش آباد با بیان اینکه امروز باید ابراهیم وار، اسماعیل‌های خود را ذبح کنیم، گفت: روز عید قربان، روز پا گذاشتن بر روی هوس‌ها و روز خالص شدن نیت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علوی در خطبه‌های نماز عید قربان نوش آباد ضمن تبریک عید قربان، اظهار داشت: انسان مومن ابراهیم وار برای نجات خودش از درگاه خداوند باید درخواست کمک داشته باشد و تسلیم پروردگار باشد.

وی تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد یاور امام زمان(عج) باشد لازم است تا دلش امام زمانی باشد و به وظیفه خود در شرایط گوناگون به درستی عمل کند.

امام جمعه نوش آباد با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به حجاج یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این پیام، وحدت مسلمانان را یکی از دو پایه‌ اساسی حج عنوان کردند که اگر با ذکر و معنویت که پایه‌ اساسی وحدت است، همراه شود، می‌تواند امت اسلامی را به اوج عزت و سعادت برساند.

وی بر لزوم وحدت و همدلی مسئولین شهری تاکید کرد و گفت: مسئولان در راستای دولت ظهور و با وحدت، به دنبال رفع مشکلات مردم و کاهش سختی‌ها باشند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه امروز باید ابراهیم وار، اسماعیل های خود را ذبح کنیم، خاطر نشان کرد: روز عید قربان، روز پا گذاشتن بر روی هوس‌ها و روز خالص شدن نیت‌هاست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha