شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رونمایی از پوستر همایش بین المللی مهدویت در اندیشه‌آیت الله العظمی صافی

حوزه/ آیین رونمایی از پوستر همایش بین المللی مهدویت در اندیشه مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با حضور شخصیت های علمی حوزه و دانشگاه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی از پوستر همایش بین المللی مهدویت در اندیشه مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با حضور آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شخصیت های علمی حوزه و دانشگاه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این همایش با همکاری دفتر تنظیم و نشر و آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و دانشگاه باقر العلوم( ع)، جامعة الزهرا (س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار گردید.

هدف از برگزاری این همایش معرفی آراء و اندیشه های حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تأکید بر انتظار و مهدویت برای جهان امروز، تحلیل و تبیین نظریه انتظار در آراء و اندیشه های آن مرحوم، تبیین ابعاد مختلف اندیشه های بنیادین آن عالم ربانی، پاسداشت علمی مقام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی واندیشه های بنیادین ایشان در حوزه های علمیه، بهره گیری از نظریه انتظار آن عالم ربانی و فراهم سازی تبادل نظر و گفت وگوی علمی و انتظار و مهدویت در جهان اسلام اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha