سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
افسانه خواست خدایی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری همایش «رویش» در شیراز با حضور ۲۰۰ بانوی مبلغه خبر داد.

افسانه خواست‌خدایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به موضوع عفاف و حجاب اظهار کرد: برنامه های عفاف و حجاب باید در طول سال تداوم داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه مسئولان از موضوع عفاف و حجاب، افزود: موضوع عفاف و حجاب مطالبه مردمی است، از این رو مسئولان باید در همه دستگاه ها از موضوع عفاف و حجاب حمایت کنند، در واقع مسئولان باید خود را شرعا در بحث عفاف و حجاب موظف بدانند.

به باور عضو شورای اسلامی شهر شیراز گردهمایی های مردمی در موضوع عفاف و حجاب ثابت می کند که این موضوع یک مطالبه مردمی است، همین طور که در اجتماع چند روز اخیر خانوادگی بانوان زهرایی این مهم خود را نشان داد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز به برگزاری همایش رویش نیز اشاره کرد و یادآور شد: کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز در روز گذشته به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور ۲۰۰ بانوی مبلغه و با همکاری حوزه علمیه خواهران کارگاه یک روزه آموزش مبلغان حوزه عفاف و حجاب را تحت عنوان همایش «رویش» برگزار کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری اینکه در هفته عفاف و حجاب کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز چند برنامه را تدارک دیده است که روز گذشته نخستین روز آن بود، گفت: در هفته جاری کارگاه آموزش هویت‌بخشی به دختران ۹ تا ۱۵ سال را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha