دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
کد خبر: 1034690
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
س

حوزه / امام جمعه بادرود راه اندازی دفتر مستقل جهاد کشاورزی، دادن تسهیلات کم بهره و بلاعوض به کشاورزان، احداث ساختمان کلانتری، واگذاری زمین به جوانان، احداث بیمارستان ۹۰ تختخوابی فاطمیه، اختصاص تعرفه گرمسیری و ارتقای بخش بادرود به فرمانداری را از مطالبات مردم منطقه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نمازجمعه بادرود با تبریک عید ولایت، اظهارداشت : در ایام ولایت و امامت مولای متقیان علی علیه السلام ستاد غدیر برنامه هایی را تدارک دیده و همه علاقه‌مندان و محبان مولای متقیان علی علیه السلام ستاد را یاری کنند تا برنامه ها هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شود.

امام جمعه بادرود، برنامه اطعام، راه اندازی کاروان های شادی، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و منطقه امامزاده آقاعلی عباس (ع)، دیدار با سادات و خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و نیازمندان نیز را از مهمترین برنامه های عیدغدیر اعلام کرد.

وی، ایجاد عقد اخوت و برادری در ایام عید غدیر را زیبا دانست و افزود: هدیه دادن، صله ارحام، انفاق و احسان و تجدید عهد و بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش امام خامنه ای از مهمترین برنامه های در روز عید غدیر است .

امام جمعه بادرود در ادامه اشاره به شیطنت‌ها و توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: سیاست استکبار جهانی خاصه آمریکا مقابله با ایران است. دشمن با هر شیوه ای می خواهد مردم را به خیابان ها بکشاند اما تاکنون نتوانسته و نمی تواند، چون مردم با بصیرت هستند و می بینند که مسئولان نظام خدمتگزارند؛ دولت با خدمت شبانه روزی به فکر رفع مشکلات مردم است.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به فتنه دشمن که می گوید مردم از انقلاب فاصله می گیرند و یا جمهوریت بعد از امام راحل کمرنگ شده است، گفت: جمهوریت یعنی رای مردم و تاکنون بیش از ۴۰ بار مردم قهرمان ایران پای صندوق رأی آمده اند و اکثر آن هم در دوران مقام معظم رهبر انقلاب بوده است و باید گفت که جمهوریت به فضل الهی کمرنگ نشده است.

حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به اینکه از دیگر فتنه های دشمن این است که می گویند روحانیت از چشم مردم افتاده است، ادامه داد: روحانیت از چشم مردم نیفتاده است؛ اگر ما از مسیر طلبگی خارج شویم، از چشم مردم می افتیم.

وی با اشاره به رهنمودی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند نگذارید کسانی چنین وانمود کنند که انقلاب به بن بست رسیده است، یادآور شد: انقلاب هیچ وقت به بن بست نمی رسد و تردید نداشته باشید که به فضل الهی از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد و اقتصاد بیمار ۵۰ ساله درمان خواهد شد.

امام جمعه بادرود، جنس انقلاب اسلامی ایران را از جنس انقلاب امام حسین(ع) دانست و گفت: مردم انقلابی تا آخرین تا آخرین نفس و قطره خون پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن خوش آمدگویی به حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد : بنابر بررسی‌ها امامزاده آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) بادرود سالانه بیش از ۴میلیون زائر دارند، می طلبد که دولتمردان به صورت ویژه به این امامزادگان واجب التعظیم نگاه کنند.

وی، با بیان اینکه با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مرکز خدمات کشاورزی در منطقه بادرود برای خدمت رسانی به کشاورزان دایر نشده است، تصریح کرد: راه اندازی دفتر مستقل جهاد کشاورزی، دادن تسهیلات کم بهره و بلاعوض به کشاورزان، احداث ساختمان کلانتری، واگذاری زمین به جوانان، احداث بیمارستان ۹۰ تختخوابی فاطمیه، اختصاص تعرفه گرمسیری و ارتقاء بخش بادرود به فرمانداری مطالبه مردم است.

امام جمعه بادرود در پایان گفت: از معاون محترم پارلمانی رئیس جمهور انتظارداریم نسبت به پیگیری مطالبات به حق مردم بادرود در هیئت دولت اقدام کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha