دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب شهادت مسلم بن عقیل

حوزه/ مراسم شب عید سعید غدیر در قالب جشن بزرگ شهر الولایه یکشنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدرضا تحویلدار همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم حرم مطهر بانوی کرامت از شب تا شام عید سعید غدیر از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم شب عید سعید غدیر در قالب جشن بزرگ شهر الولایه یکشنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدرضا تحویلدار همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

صبح روز عید غدیر نیز از ساعت ۱۰:۳۰ مراسم جشنی در حرم مطهر، با قرائت خطبه غدیریه توسط حجت الاسلام بیات و مداحی علی رئوفی به همراه پخش زنده از شبکه دو سیما برگزار خواهد شد.

همچنین بلافاصله بعد از نماز عصر مراسم جشن و سرور با مداحی سیدمحسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی (ره) برقرار است.

مراسم قبل از اذان مغرب عید سعید غدیر در حرم مطهر نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان و مداحی مسعود زمانی دنبال می شود.

همچنین در شام عید مراسم جشن بزرگ شهر الولایه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حسن شالبافان همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha