یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /  برگزاری برنامه حس خوب پروانگی از سوی حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / نماینده مردم قزوین گفت: امروز دشمنان از طرق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه، در تلاش هستند و لذا انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در برنامه حس خوب زندگی که در پارک بانوان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام احترام به پدر و مادر یکی از واجبات است و هیچ‌گاه نباید از یاد برود.

وی افزود: امروز دشمنان از طرق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه، در تلاش هستند و لذا انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران، خانواده محور و در خانواده‌ها مادر محور است، گفت: دشمن به دنبال انحراف مادران است و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از راه‌های مختلف برای کمرنگ کردن اعتقاد به حجاب در بین جوانان و نوجوانان اقدام می‌کند، اظهار داشت: دشمن با حیله و نیرنگ در تلاش است تا با ترویج بی‌حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را بی‌اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی سوق دهد.

محمدبیگی عنوان کرد: از مهمترین اقدامات در مسیر مقابله با این توطئه دشمنان، انجام فعالیت‌های فرهنگی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی فردی ایجاد کرد، یادآور شد: اعضای خانواده‌ها تلاش کنند با گذشت، فداکاری و مهربانی، خوشبختی را در درون خانواده توسعه دهند و فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم بیان کرد: ما به عنوان شیعیان اهل بیت(ع) برای نشر عید غدیر باید تلاش کنیم و پاسدار ارزش‌های دینی و بحث امامت و ولایت در جهان باشیم.

وی در پایان از نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک بانوان قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha