یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز جامعه بشری تشنه شخصیتی همچون حضرت علی(ع) است و دهه ولایت بهترین فرصت برای معرفی فضیلت‌ها و کمالات انسانی امیرالمومنین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، امروز در جمع پرسنل سپاه استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: این عید مبارک، فرصت مغتنمی برای پرداختن به جامعیت شخصیت حضرت امیرالمومنین(ع) است و باید خصوصیات و شایستگی‌های آن حضرت به مردم و جهانیان معرفی شود.

حجت الاسلام معبودی افزود: امروز جامعه بشری تشنه شخصیتی همچون حضرت علی(ع) است و دهه ولایت بهترین فرصت برای معرفی فضیلت‌ها و کمالات انسانی امیرالمومنین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: فرهنگ غدیر یک شاخصه به ما داد و آن ولایت است که اگر آن شاخص را نداشته باشیم، راه را گم خواهیم کرد و اگر ما در خط ولایت حرکت کنیم مشکلی پیش نمی‌آید.

وی ولایت فقیه را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مسائل مسلمانان مطرح کرد و گفت: در واقع اگر کسی اهل ولایت نباشد، اسلام حقیقی را درک نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: ملت غیور ایران اسلامی همچون روزهای نخست انقلاب، پایبند آرمان‌های انقلاب هستند و جوانان امروز سخت‌تر از نسل‌های قبل، برای پاسداری کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به منش و سیره شهدا برای رسیدن به مقصد و مقصود نهایی نیازمندیم و لازم است از هر ظرفیتی برای بهره‌گیری از خصوصیات و ویژگی‌های شهدا استفاده کنیم.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما به عنوان پیرو شهدا، تبعیت از ولایت و دفاع از ولی فقیه، نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه، وحدت و اتحاد مردم توصیه کرده‌اند، گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه، عمل به وصایای شهداست تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha