شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس بنیاد غدیر استان فارس

حوزه/ مسئول بنیاد غدیر استان فارس فعالیت‌های این بنیاد را در ایام دهه ولایت و امامت و روز عید غدیر تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام احمدی رئیس، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرارسیدن عید غدیر به میزبانی بنیاد غدیر استان برگزار شد، با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای اجرای برنامه‌های غدیر از بهمن ماه آغاز شده است، اظهار داشت: این برنامه‌ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و اعضای هیئت امنا و استاندار فارس و جمعی از مدیران در بهمن ماه آغاز که در آن مصوب شد تا هر اداره یک جشن را به مناسبت غدیر برگزار کند.

بنیاد غدیر استان فارس در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت، یادآور شد: برگزاری دوره تربیت مبلغ غدیر از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه با حضور ۵۰۰ نفر از مبلغین خواهر و برادر و میز خدمت ادارات با محوریت غدیر برنامه‌هایی است که در این مدت برگزار شده است.

احمدی با بیان اینکه اجتماع روز عید غدیر امسال متحد و با انسجام بیشتر به عنوان قدرت اسلام در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، مطرح کرد: در کنار برنامه‌هایی که از سوی صدا و سیما و رادیو به مناسبت این روز پخش خواهد شد، از روز شنبه تا دو روز پس از عید غدیر نیز میزبان هنرمندان با همکاری دانشگاه هنر در باغ جهان‌نما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام صورت گرفته است، گفت: امسال استان فارس به چهار قسمت تقسیم خواهد شد که در هر منطقه یک شهرستان میزبان اجرای این طرح می‌باشد و در کنار آن نیز در این ایام هر شهرستان ۱۱۰ جهیزیه به نیازمندان اهدا خواهد کرد.

احمدی با اعلام خبر رونمایی از پوستر غدیر، اظهار کرد: امسال برای نهمین سال در شیراز میزبان جشنواره شعر غدیر هستیم. تاکنون ۸۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری آثار هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ اقلام فرهنگی تاکنون در شهرستان‌ها توزیع شده است، افزود: در سفرهای شهرستانی یکی از موضوعاتی که مورد تقاضا بود، حضور روحانی مبلغ در روستاها و شهرستان ها است.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس تصریح کرد: بنیاد غدیر ردیف بودجه دولتی ندارد، از این رو در حمایت علمی و مادی نیازمند یاری هستیم تا برنامه‌ها به صورت گسترده و مطلوب‌تر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha