شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حال‌ و هوای حرم مطهر رضوی در شب عید غدیر

حوزه/ در آستانه میلاد با سعادت باب الحوائج، حضرت امام کاظم(ع) جزئیات برگزاری جشن میلاد این امام همام در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در شب میلاد امام کاظم(ع) ویژه‌برنامه‌ای با محوریت صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم حجج الاسلام حسینی قمی و رنجبر به سخنرانی و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

وی در مورد جشن‌های روز میلاد عنوان کرد: مراسم روز میلاد، از ساعت ۱۰:۳۰ در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام سید علی سجادی زاده و مدیحه سرایی محمد جعفرنژاد و اجرای همخوانی سرود گلدسته‌های حرم برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد ادامه داد: مراسم شام ولادت نیز از ساعت ۱۸ در صحن پیامبر(ص) با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون مسابقه، سرود، سخنرانی حجج الاسلام سید حسین حسینی قمی و محمدرضا رنجبر، مدیحه سرایی مهدی سروری تا ساعت ۲۲:۴۵ میزبان عموم زائران خواهد بود.

وی ادامه داد: مراسم جشن میلاد حضرت امام کاظم(ع) برای بانوان نیز در رواق دارالحجه و حضرت زهرا(س) با محوریت سخنرانی، مدیحه‌سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سوالات و شبهات برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای مراسم صحن پیامبر اعظم(ع) در صحن غدیر نیز برای زائران غیر ایرانی مراسم جشن با شکوهی دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha