شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالین قرآنی شهر مادوان

حوزه/ مدیر هیئت و گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت شهرستان بویراحمد از انتخاب اعضای شورای قرآنی شهر مادوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی امینی اطهر مدیر هیئت و گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت شهرستان بویراحمد در جلسه انتخاب شورای قرآنی واحد خواهران شهری مادوان و حومه که در اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بر لزوم تشکیل شورای فعالان قرآنی و دیگر شوراهای فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه لازم است فعالیت های فرهنگی و قرآنی به مناطق حاشیه نشینی و کم برخوردار استان سوق داده شود، افزود: اهمیت و حضور شما مربیان قرآنی که افرادی متخصص و آگاه به امور تربیتی، فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار هستید بسیار مهم، اساسی و تأثیر گذار خواهد بود.

امینی اطهر افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲۸۰ نفر قرآن آموز در رده های سنی مختلف در شهر مادوان داریم که بدون شک برگزاری مسابقات قرآن و تجلیل از برندگان این مسابقات هم باعث افزایش انگیزه در قرآن آموزان خواهد شد و هم اینکه جذب قرآن آموزان دیگری را به همراه خواهد داشت.

مدیر و موسس خانه قرآن کریم شهر مادوان بر احیای جلسات خانگی تلاوت قرآن کریم تأکید کرد.

امینی اطهر در ادامه به بیان مشکلات از جمله حق الزحمه، بیمه مربیان قرآنی و کمبود امکانات آموزشی پرداخت و گفت: مظلوم‌ترین قشر مربیان قرآن هستند و کماکان شاهد بی توجهی به این عزیزان هستیم.

در پایان این جلسه خانم‌ ها کلثوم دانشگر به عنوان رئیس شورا ، سید محبوبه جهان نائب رئیس، پریا یزدان پرست منشی و سید فاطمه یزدان فر به عنوان سخنگوی شورای قرآنی شهر مادوان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خاطره افتخاری IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 3
    با سخنان آقای امینی اطهر موافق هستم
  • حفظ شأن خبرگزاری IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    2 0
    چه خبر مهمی!!!