دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: دشمن در زمین جنگ نرم به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق به ملت ایران است و لذا لازم است تا امروز حقایق به درستی برای جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین، عصر امروز در نشستی با عوامل برنامه معارفی «تا آسمان»، اظهار داشت: در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه خصوصا فعالان عرصه رسانه، انعکاس تلاش‌ها و اقدامات موثر جهت افزایش امید بخشی در جامعه با کمک روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: سه مولفه اخلاق، انصاف و رعایت تقوای الهی دارای اهمیت زیادی بوده و در انتشار مطالب در فضای رسانه‌ای توجه به آن ضروری است.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن، خاطر نشان کرد: دشمن در زمین جنگ نرم به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق به ملت ایران است و لذا لازم است تا امروز حقایق به درستی برای جوانان تبیین شود.

وی تصریح کرد: همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب تمام آحاد و اقشار جامعه مورد خطاب بودند، در جهاد تبیین نیز همه مردم مخاطب این فرمان هستند، بنابراین جهاد تبیین را می‌توان یک واجب عینی دانست، یعنی آنکه تبیین بر هر همه افراد جامعه واجب، ضروری و فوری است.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، بصیرت را شرط کافی و لازم در کنار موضوعاتی همچون تقوا، علم و تقوا می‌دانند، گفت: یکی از شاخص‌های بصیرت، قدم گذاشتن در جای پای ولایت است و به این معنی که نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر چرا که بر خلاف آن موجب سقوط انسان خواهد شد.

وی همچنین به پخش برنامه‌های دهه ماه محرم از قاب شبکه استانی مرکز قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امسال نیز با همراهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، تمامی برنامه‌های دهه اول ماه محرم در استان قزوین به صورت زنده و مستقیم برای هموطنان پخش می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha