یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1037566
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
مجتبی خوش رنگ

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) استان فارس از برگزاری سلسله نشست های تخصصی عاشورا در محرم و صفر خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی خوش رنگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به برگزاری سلسله نشست گفتار های تخصصی عاشورا، اظهار کرد: این نشست ها در ماه های محرم و صفر به صورت تخصصی برگزار می شود.

وی تنوع مباحث دوره سلسله درس گفتارهای تخصصی عاشورا را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این جلسات برای عموم علاقه مندان به مباحث علمی و تخصصی مربوط به واقعۀ کربلا و زندگی امام حسین (ع) برگزار می شود و شرکت در آن به صورت مجازی و رایگان است و در پایان نیز به پذیرفته شدگان در آزمون پایانی، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

به گفته مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس حضور ۲۷ استاد کشوری صاحب نظر و مولف اثر در زمینه عاشورا پژوهی در این دوره اتفاقی کم نظیر است.

وی بررسی سیره امام حسین (ع) و ابعاد مختلف جریان عاشورا، بررسی مقاتل مختلف، تحریفات عاشورا، احکام عزاداری و شخصیت شناسی امام حسین (ع) را سرفصل های مهم این دوره اعلام کرد.

مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس در پایان گفت: علاقه مندان برای اطلاع از زمان برگزاری و شرکت در این سلسله جلسات می توانند به سایت موسسه آموزش عالی حوزوی امام خمینی(ره) به آدرس سایت موسسه «www.ieks.org» و یا به آدرس کانال موسیه در پیامرسان ایتا«https://eitaa.com/emamkhomeini_shiraz» شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha