شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اعلام کرده است که همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می گردد.

مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» نوشته محسن قرائتی در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه ملی، اجتماعی و دینی واجب در جامه امروز همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از ۱۲ تا ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

قرعه کشی نتایج مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در هفته دولت سالجاری انجام می شود. همچنین جوایز این مسابقه شامل بسته های فرهنگی ارزنده است.

کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی موجود است و برای دریافت نشانی کتابخانه ها می توانید به صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی رضوی به نشانی www.khrpl.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha