دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شعبان زاده

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم جوان ها را افراد در جست و جوی الگو دانست و گفت: مکتب امام حسین(ع) سر شار از الگوست؛ بنابراین اگر ما بتوانیم از فرصت محرم و صفر به درستی استفاده کنیم می‌توانیم سبک زندگی جوانان خود را با سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هماهنگ کنیم.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه که در حاشیه مراسم عزاداری حسینی در شب ششم محرم و در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع)، برگزار شد، هیئت منتسب به امام حسین(ع) را کیمیا توصیف کرد و گفت: همه بزرگان و اهل سلوک می گویند کوتاهترین، سریعترین و مطمئن ترین راه رسیدن به خدا مجلس امام حسین(ع)، روضه امام حسین(ع) و ارادت به امام حسین(ع) است.

وی افزود: در محرم سال ۱۴۴۴ در سطح استان قم الحمدلله بیش از ۱۰۰۰ مسجد و حسینیه، بیش از ۱۵۰۰ مداح، حدود ۲۰۰۰ مبلغ و مبلغه، حدود ۳۰۰ روضه خانگی، حدود ۱۲۰۰ هیئت، ۳۰۰ هیئت ویژه اتباع در بیش از ۱۰۰ مدرسه دانش آموزی و شاید ده ها حسینیه کودک و هیئت ویژه نوجوان امسال پای کار احیای امر اهل بیت علیهم السلام آمده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هیئات شاخصی همچون هیئت خادم الرضا(ع) جوان گرا بوده و می توان گفت بزرگترین هیئت مردمی استان قم هم همین هیئت است که با محوریت و ابتکارات جوانان اداره می شود.

وی جوان ها را افراد در جست و جوی الگو دانست و گفت: مکتب امام حسین(ع) سر شار از الگوست؛ بنابراین اگر ما بتوانیم از فرصت محرم و صفر به درستی استفاده کنیم می توانیم سبک زندگی جوانان خود را با سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هماهنگ کنیم. از این رو حضور جوانان در محافل حسینی می تواند تأثیر مستقیمی در زندگی و رفتار آنان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha