سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم که نگاه ویژه ای به خبرنگاران داشته باشد و حاشیه امن شغلی برای این قشر زحمت کش که تلاشش بیشتر جهاد تبیین است ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از خبرنگاران بیجار ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: امسال روز خبرنگار که به نوعی روز روشنگری است با روز عاشورا که آن هم روز روشنگری علیه ظلم و بیداد است، همزمان شد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و انعکاس دهند مطالبات جامعه از طریق رسانه ها هستند، بنابراین خبرنگاران وظیفه ای سنگین و مقدس برعهده دارند.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: قلمی که در دست خبرنگار است باید برای اصلاح امور جامعه به کار برود و خدایی ناکرده نباید حرمت قلم را بشکنیم، زیرا خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم خورده است و می فرماید « ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ».

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به مشکلات خبرنگاران، ادامه داد: نبود امنیت شغلی، درآمد بسیار پائین، مشکل بیمه، نگاه خاکستری برخی از مسئولان به رسانه و....بخش از مشکلات این قشر است که تنها با فرهنگ سازی و حمایت واقعی دولت خبرنگاران می توانند از آنها عبور کنند.

وی یادآور شد: خبرنگار با سلاح قلم باید در راستای جهاد تبیین و اهداف عالیه اسلام و انقلاب کوشا باشد؛ رسانه ها به جای مچ گیری از مسئولان و مدیران باید به دنبال شناسایی و رفع مشکلات جامعه باشند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: از دولت سیزدهم انتظار داریم که نگاه ویژه ای به خبرنگاران داشته باشد و حاشیه امن شغلی برای این قشر زحمت کش که تلاشش بیشتر جهاد تبیین است ایجاد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha