شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: آزادگان پیام حقانیت انقلاب را به عمق خاک دشمن بردند و مقاومت ایران را در جهان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود آز ادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان پیام حقانیت انقلاب را به عمق خاک دشمن بردند و مقاومت ایران را در جهان به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید بدانند که اگر شهدا و آزادگان نبودند، امنیتی در کشور وجود نداشت، بخش عمده‌ای از امنیت امروز کشور ناشی از فداکاری و گذشت خانواده شهدا و ایثارگران است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: عامل اصلی و اساسی سربلندی امروز انقلاب اسلامی فداکاری و ایثار و جانفشانی بزرگ مردانی است که در راه حفظ انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: باید بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را جشن پیروزی ملت ایران در دفاع ۸ ساله دانست، جشنی که ملت به ‌واقع آن‌ را برگزار کرد و درسی که از آن آموختیم، این بود که ملتی که مقاومت و ایستادگی را پیشه خود سازد و با اتکای به خدا در راه اهداف خود بایستد در نهایت پیروزی را در آغوش خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید آزادگان، بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فر با عمل به دستورات خداوند و دین اسلام توانست به انسانی مخلص، متدین و باتقوا تبدیل شود.

وی اظهار کرد: سید آزادگان که با ساده‌زیستی، مهربانی، تواضع و محبت خود همگان را مورد لطف و محبت خود قرار داده بود، در اردوگاه‌های رژیم بعث با روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر سختی‌ها و شکنجه‌ها، یاوری مطمئن برای اسرا بود.

حجت الاسلام مصطفایی در خصوص اعزام روحانیون و مبلغین به موکب های در مسیر نجف به کربلای معلی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین و کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha