شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پیشگیری از آسیب ها و جرائم کارساز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری استان قم با ارائه گزارشی از برنامه های شکل گرفته اظهار داشت: در چند ماه اخیر توفیق خدمت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را داشته ایم و این بار سنگین بر دوش ما قرار گرفت و با فضل الهی و یاری مومنین این مسئولیت را عهده دار شدیم و این نصرت الهی قدم به قدم قابل مشاهده بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: با توجه به دغدغه مندی شما و بهره گیری از نظرات در انعقاد تفاهم نامه امیدواریم مشارکت خوبی بین معاونت پیشگیری و ستاد شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پیشگیری از آسیب ها و جرائم کارساز است بیان کرد: اهداف در ستاد و معاونت پیشگیری طبعا یکی است و عناوین مختلف می باشد، چون راهکار اسلام امر به معروف و نهی از منکر برای پیشگیری از گناه و تخلف و فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی عنوان کرد: این تفاهم نامه می تواند به صورت رسمی در سطح استان شکل بگیرد و یا برش استانی در سطح ملی باشد، یکی از بندهای تفاهم نامه نیز معرفی یک نماینده از طرفین در جهت پیگیری مطالبات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha