شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف قم

حوزه / آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

مجیدی مهر مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف قم، مدیران و معاونان اوقاف استان، داوران برجسته قرآنی کشور و قم، متسابقین و اقشار مختلف مردم و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهری، در این مراسم حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، کسمایی نماینده هیئت داوران، اسکندری مدیرکل ارشاد قم و مجیدی مهر سخنرانی کردند.

همچنین یکی از گروه‌های تواشیح شاخص قم به اجرای برنامه پرداختند و حیدرزاده قمی از مداحان برجسته استان نیز به مناسبت ماه محرم مرثیه‌سرایی کرد.

گفتنی است: ۹۰۰ نفر از فعالان قرآنی قم در مرحله شهرستانی و مقدماتی این دوره از مسابقات ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۲۰۰ نفر از آنها به مرحله استانی راه یافتند و طی سه روز و با محوریت بقاع متبرکه، به رقابت در رشته‌های مختلفی همچون قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، دعاخوانی، اذان، هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور خواهران و برادران بالای هجده سال برگزار شد و مسابقات کشوری هم نیمه اول زمستان امسال و به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha