شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه/ امام جمعه بویین زهرا گفت: امنیت، سلامت و معنویت جامعه امروز ثمره جانفشانی شهدای گلگون کفنی است که غیرتمندانه برای دفاع و صیانت از حیثیت و شرافت مردمان این آب و خاک با اهدای جانشان، عزت و سربلندی کشور را بیمه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار با جمعی از آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بویین زهرا گفت: آزادگان با تحمل سختی‌ها و دور از امکانات، زینب گونه پیام رسان ارزش‌های اسلامی بودند و از حیثیت و نظام مردانه دفاع کردند و در مقابل زورگویی‌ها ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان به عنوان نماد ایثار و اسوه مقاومت نسبت به ارزش‌های نظام وفادار بودند و زیر شکنجه‌های دشمن مقاومت کردند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس با اتکاء به خدای متعال، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و اتحاد و همدلی میان تمام رزمندگان و اقشار مختلف مردم توانستیم سیلی محکمی به دشمنان بزنیم.

وی ادامه داد: امنیت، سلامت و معنویت جامعه امروز ثمره جانفشانی شهدای گلگون کفنی است که غیرتمندانه برای دفاع و صیانت از حیثیت و شرافت مردمان این آب و خاک با اهدای جانشان، عزت و سربلندی کشور را بیمه کرده اند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: از آنجایی که دشمن بر اساس تجربه دریافته است که تغییر نظام دیگر به هیچ عنوان با روش هایی از قبیل حمله نظامی تحقق نمی یابد، جنگ نرم را علیه هویت اسلامی ملت ایران برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار کرد: جنگ نرم و فرهنگی دشمن با استفاده از شیوه‌های مختلف برای رخنه در افکار و اندیشه‌های اسلامی مردم است تا نور انقلاب را در دلهای ملت خاموش کند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: افزایش بصیرت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم و مقابله با توطئه های دشمنان است.

شهدا عزت و سربلندی کشور را بیمه کرده اند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha