شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: راه امام(ره) ادامه راه ابی عبدالله الحسین(ع) است و ریشه انقلاب اسلامی در نهضت عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام رسول مشهوری امروز در مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا در دادگستری ورزقان با بیان اینکه کارها اگر برای رضایت پروردگار باشد جاودانه خواهد بود، گفت: کسی که برای رضای خدا کار می کند متضرر نمی شود، چرا که خدای متعال سریع الحساب است و ذره ای از عمل خیر هم از چشمش نمی افتد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی به حرکت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا اشاره کرد و افزود: در روز عاشورا عالم مبهوت حرکت سیدالشهدا(ع) شدند.

حجت‌الاسلام مشهوری به حرکت الهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: حرکت امام(ره) یک حرکت الهی و صرفاً برای رضای خدا بود و این حرکت الهی جاودانه و باقی است و در حال گسترش است.

وی ادامه داد: راه امام(ره) ادامه راه ابی عبدالله الحسین(ع) است و انقلاب اسلامی ریشه در نهضت عاشورای حسینی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی افزود: امروز وقتی می بینیم رئیس جمهور روسیه متواضعانه در کنار رهبر معظم انقلاب نشسته و به رهنمودهای معظم‌له گوش می دهد نتیجه عنایت پروردگار متعال و خون شهدا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha