شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم نظری پور

حوزه / مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی گفت: اجتماع عظیم اربعین توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، خانم بتول نظری پور ظهر امروز در جمع بانوان عضو ستادهای اربعین حسینی قزوین که در سازمان حج و زیارت استان برگزار شد گفت: راهپیمایی اربعین نمایشی بزرگ از اتحاد و مودت مسلمانان جهان و نماد عزت اسلامی است.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین خاطرنشان کرد: اراده خداوند بر زنده ماندن نهضت حسینی است، چرا که نهضت حسینی نهضت الهی بوده و آن حضرت هر چه داشت در راه خداوند عطا کرد.

نظری پور ادامه داد: زیارت سرور و سالار شهیدان از چنان عظمت و قداستی برخوردار است که امام محمدباقر(ع) زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت عرش الهی می‌داند.

وی اظهار کرد: در پیاده‌روی عظیم اربعین زائران از کشورهای مختلف جهان با تفکرات و مذاهب مختلف حضور می‌یابند که حاکی از عشق و محبت جهانیان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین بیان کرد: آثار پیاده روی اربعین و شکوه این همایش بزرگ در میان مسلمانان و حتی غیر مسلمانان بر کسی پوشیده نیست و آثار معنوی، اخلاقی و تربیتی این همایش مورد تاکید بزرگان دینی و علما است.

نظری پور عنوان کرد: هدف از تشکیل و راه اندازی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین بانوان این است که از فرصت بسیار بی نظیر اربعین در جهت ایجاد تعامل و تقویت ارتباط و افزایش هر چه بیشتر بهره وری از فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بهره ببریم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی هر چه بیشتر به فرهنگ عاشورا و ایستادگی و مقاومت و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت نزدیک شویم و بتوانیم در این دریای خروشان حضور مردمی تبدیل به یک شعور ماندگار و پایدار و همیشگی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام از اجتماع بزرگ اربعین حسینی به شدت در هراس هستند و اجتماع عظیم اربعین توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را خنثی می‌کند.

دشمنان از اجتماع بزرگ اربعین هراس دارند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha