شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: بلیغ چهره به چهره می تواند هم افزایی کند و بقیه فعالیت های فرهنگی را زیر چتر خود قرار دهد و بایستی حساب شده، هدفمند و مستمر باشد. در تبلیغ چهره به چهره مبلغ قدرت خلاقیت و ابتکار دارد. هزینه تبلیغ اندک بوده و انسان های باورمند تربیت می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در دومین نشست سراسری مشاوران و کارشناسان مذهبی کلانتری ها، در سالن جلسات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، که با رویکرد نقش تربیتی و فرهنگی روحانی مشاور و کارشناس مذهبی در تبلیغ چهره به چهره برگزار شد، اظهار داشت: سخنی زیباتر از سخن فردی که دعوت به الی الله می‌کند نیست و البته خود نیز بایستی مرد عمل باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: رفتار و گفتار روحانیت در طول تاریخ ، حجت بوده است؛ چون او را نماینده دین می دانند.

وی با اشاره به اینکه از تبلیغ چهره به چهره غافل هستیم؛ لیکن رقبای ما در بعد سلبی تبلیغ چهره به چهره انجام می دهند، گفت: تبلیغ چهره به چهره می تواند هم افزایی کند و بقیه فعالیت های فرهنگی را زیر چتر خود قرار دهد و بایستی حساب شده، هدفمند و مستمر باشد. در تبلیغ چهره به چهره مبلغ قدرت خلاقیت و ابتکار دارد. هزینه تبلیغ اندک بوده و انسان های باورمند تربیت می شود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: تبلیغ دین تاثیرگذارترین شیوه تبلیغ بوده و فرد تا دین شناس نبوده و ان چه میگوید خود دریافت نکرده باشد، نمی‌تواند پیام مکتب را به افراد منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه در تبلیغ چهره به چهره چه تکنیک‌هایی را بایستی رعایت کنیم، افزود: بلافاصله پاسخ ندهید، به مخاطب احترام بگذارید، پاسخ متقن دهید، برخورد عاطفی داشته و با ادبیات مخاطب صحبت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha