چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: شهید رجایی یکی از افتخارات ارزشمند و ماندگار استان قزوین می باشد که در زمان ریاست جمهوری موضوع خدمت به اقشار مختلف مردم را اولویت تمام فعالیت های خود قرار داد. مسئولان هم باید از این شهید والامقام الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر محمدیه گفت: استان قزوین برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده است که نمونه بارز آنها شهیدان رجایی، ابوترابی، بابایی و ۳۰۰۰ شهیدی است که هر کدام شخصیت های بزرگ و والایی بودند.

وی خاطرنشان کرد: شهید رجایی یکی از افتخارات ارزشمند و ماندگار استان قزوین می باشد که در زمان ریاست جمهوری موضوع خدمت به اقشار مختلف مردم را اولویت تمام فعالیت های خود قرار داد. مسئولان هم باید از این شهید والامقام الگوبرداری کنند.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: باید سبک زندگی و منش این شهدای والا مقام از طریق هنرمندان و صاحبان قلم به نسل نوجوان و جوان در جامعه منتقل شود.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار دیرین انقلاب توسط منافقان کوردل، همیشه ننگ ورسوایی را برای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه دارد.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: نهال انقلاب اسلامی با نثار خون پاک شهدا به پیروزی رسید و آبیاری شد و اکنون نیز با تمام قدرت حیات پربرکت خود را ادامه می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha