شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر اقتصاد و امور دارایی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی: متاسفانه بانک ها باید آن طور که از تولید کننده ها حمایت نمی کنند و بهانه جویی بانک ها در مسیر تولید و راه اندازی کارخانه ها اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی که ظهر جمعه برگزار شد، گفت: متاسفانه بانک ها باید آنطوری که از تولید کننده ها باید حمایت کنند، حمایت نمی کنند و بهانه جویی بانک ها در امر تولید و راه اندازی کارخانه ها اصلا قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری که دولت مطرح کرد متاسفانه خیلی شفاف نشده است و نیاز به تبیین، تسریع و رفع موانع دارد.

وی با اشاره به مرزی بودن استان آذربایجان غربی گفت: دستگاه های متعددی در امر گمرک نقش ایفا می کنند و این تعدد موجب کاهش سرعت خدمات دهی به مسافران می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار به خاطر تلاش های صورت گرفته، ادامه داد: واسپاری امور مرتبط با گمرک به استان ها با مدیریت استاندار و افزایش اختیارات وی می تواند نقش به سزایی در این امر داشته باشد.

سیداحسان خاندوزی نیز در این دیدار بیان کرد: ما در صددیم تا استان‌ها روی پای خود بایستند.

وی افزود: وزارت اقتصاد آماده است اختیار مدیریت منابع و مولد سازی دارایی های مازاد را به استان‌ها واگذار کند تا با طرح‌های اقتصادی منابع مازاد به دارایی ارزشمند تبدیل شود.

خاندوزی تصریح کرد: استان‌ها کارگروهی از جوانان خوش فکر ایجاد کنند تا منابع بالقوه را بالفعل کرده و مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha