یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رودبارانی

حوزه/ جلسه مسئولین، مدیران و مربیان مهدها و پیش دبستانی های طرح امین استان مرکزی با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز جلسه مسئولین، مدیران، مربیان و متقاضیان تاسیس مهد و پیش دبستان امین استان مرکزی در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی در این نشست نقش و تاثیر مربی را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: تربیت در دوران کودکی مثال خشت اول نهادن است و فرصت بسیار مغتنمی است که مربیان دلسوز و دغدغه‌مند باید از آن استفاده کرده و بتوانند در مسیر تربیت دینی جامعه اسلامی حرکت کنند.

حجت‌الاسلام رودبارانی با اشاره مسئله تربیت دینی کودک و نوجوان گفت:فعالیت مربیان در مهدها و پیش دبستانی های امین،گام مهمی در ارتقاء و بهبود سطح اخلاق و معرفت در جامعه است و سال های آینده شاهد نتایج مثبت این طرح ها خواهیم بود.

در ادامه این مراسم معاون تبلیغ حوزه علمیه اراک گفت: یکی از برنامه های اداره نهاد های آموزشی و تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان، طرح تاسیس مهد و پیش دبستانی های امین است که بحمدالله استان مرکزی در این زمینه در مسیر بسیار خوبی قرار دارد.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به اهمیت حضور در محیط های آموزشی گفت:در کنار تبلیغ به روش سنتی تبلیغ،لزوم فعالیت در محیط های آموزش احساس می‌شد در اوائل دهه هشتاد با حضور در دانشگاه ها و اجرای طرح های تبلیغی این مسیر شروع شد و بعدتر با درخواست آموزش و پرورش جهت اعزام مبلغ به مدارس کشور این مسیر تقویت شد و با توجه به اهمیت تربیت صحیح در دوران کودکی و قبل از ورود به مدرسه،طرح تاسیس مهد و پیش‌دبستانی تصویب و اجرا شد.

وی درباره ویژگی های طرح تاسیس مهد و پیش دبستانی های امین گفت:مبانی اسلامی،آموزش مهدویت،اخلاق‌مداری و روحیه جهادی از ویژگی‌های این طرح است و همین باعث شده تا علاوه بر خانواده های طلاب و روحانیون، مورد توجه سایر خانواده ها نیز قرار بگیرد.

در بخش پایانی این این نشست، گواهی فعالیت و مجوز تاسیس مهد و پیش دبستانی امین به افراد منتخب اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha