سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از برنامه های دشمنان علیه حوزه های علمیه منفعل نگه داشتن این مراکز است؛ دشمن می خواهد حوزه ها طلبه ای تحویل جامعه دهند که نه علم داشته باشد نه تهذیب و تقوا.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: همواره تلاش حوزه های علمیه این است که طلاب را در دو مسیر علم و تهذیب تربیت و آموزش دهند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تهذیب و آموزش برای تمامی طلاب امروز امری ضروری است و باید در کنار آنچه می آموزند در مباحث تهذیبی و اخلاقی نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

استاد حوزه ادامه داد: طلاب و روحانیون زیر نظر جریان های دین ستیز و سکولار هستند، بنابراین هرگونه کم کاری می تواند دستاویزی برای این جریان ها باشد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال منزوی کردن حوزه های علمیه است، اظهار کرد: حوزه پویا و تاثیرگذار موتور محرکه جامعه اسلامی است، بنابراین جریان هایی که با دین سر ستیز دارند همواره تلاش می کنند که دید افکار عمومی نسبت به حوزه های علمیه را تغییر دهند، در این میان حوزویان وظیفه دارند این توطئه نرم و فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این سال ها شاهد جنگ رسانه ای مدیریت شده علیه حوزه های علمیه هستیم، این جنگ به صورت بسیار هدفمندی از سوی دشمن مدیریت می شود و مدیران آن نیز دستگاه ها و سرویس های جاسوسی بیگانه و برخی کشورهای منطقه هستند.

استاد حوزه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمنان علیه حوزه های علمیه منفعل نگه داشتن این مراکز است؛ دشمن می خواهد حوزه ها طلبه ای تحویل جامعه دهند که نه علم داشته باشد نه تهذیب و تقوا، بنابراین همه در مقابل این توطئه ننگین دشمن مسئولیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: طلبه انقلابی دغدغه دین و کشور دارد و عنصری بزرگ برای خنثی کردن توطئه های دشمن محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha