دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

پژوهشگر اجتماعی در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، هدف گذاری را مهم ترین رکن موفقیت در زندگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، بهنود صدر در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، اظهار کرد: هدف گذاری به عنوان مهم ترین رکن در زندگی هر فرد است؛ زندگی کنونی شما مرهون هدف هایی است که در گذشته به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه انتخاب کرده اید.

وی ادامه داد: بعد از تعیین هدف، باید طرح ها و برنامه هایی تدوین شوند و لیست فعالیت ها و ابزاری که منجر به تحقق اهداف می شوند، مشخص شوند؛ بعد از اجرای برنامه ها، نتایج و دستاورد ها با اهداف اولیه مقایسه شده تا اصلاحات لازم اتفاق بیفتد.

این پژوهشگر خاطر نشان کرد: باید داشته های فردی و اجتماعی را در نظر بگیرید، پتانسیل وجودی، آگاهی نسبت به جامعه هدف، بازدارنده های اهداف، ضمانت اجرایی و انگیزه هر فرد شناسایی شود.

وی تصریح کرد: یاد گیری مهارت ها برای تمام افراد به ویژه مبلغین، امری لازم است؛ آموزش های سودمند و هدفمند طلاب در راستای جهت دهی و رشد جامعه بسیار ضروری است؛ با بکارگیری هوش کلامی، هوش مالی، هوش اجتماعی و مدل های مختلف، مبلغین و طلاب در آینده می توانند در هر حوزه ای که فعالیت می کنند موفق باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha