دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیانی مدیر عامل بنیاد الا

حوزه/ صدها میلیارد هزینه خیریه ها است، اما برنامه جامعی برای توانمندی و هم افزایی آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین دیانی در نخستین دوره مهارت افزایی، توانمند سازی فعالان عرصه نیکوکاری که در قم برگزار شد،گفت: در حال حاضر صدها میلیارد هزینه خیریه ها است، اما برنامه جامعی برای توانمندی و هم افزایی آنها وجود ندارد.

مدیر عامل بنیاد خیریه آلاء بیان داشت: چون وقتی توانمندی و برنامه در فعالیت ها نباشند، گاهی به بی‌راهه می روند، اما ما در این مرکز کار خیر خودمان را بر اساس برنامه انجام می دهیم از جمله این کارها اولویت در کار خیر است.

وی افزود: یکی از این برنامه ارائه اطلسی از کار خیر است تا بتوانیم خیریه ها را شناسایی کنیم تا بر اساس آن فعالیت ها بدرستی پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی با اشاره به نیاز به تربیت نیروی توانمند گفت: در اینجا نیروها تربیت و به مراکز خیریه اعزام می شوند و ما باید بدانیم که کار خیر نیاز اراده قوی دارد. ما در این مرکز مستند فرهنگ نیکوکاری را تهیه کردیم تا بتوانیم مردم را به انجام کار خیر تشویق کنیم.

وی افزود، ما در این مرکز در کنار شناسایی خیریه ها به دنبال توانمندسازی آنها هستیم. وقتی می توانیم جامعه را مدینه فاضله کنیم که مردم را به سمت کارهای خیر تشویق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha