شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: تحریم های بی سابقه دشمنان و از سوی دیگر بی تفاوتی برخی دولتمردان سابق باعث تشدید فشارهایی بر مردم شده است ولی با این وجود شاهد تلاش های شبانه‌روزی دولت حجت الاسلام رئیسی برای بهبود وضعیت معیشت مردم هستیم که این امر ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهر سنندج اظهار داشت: وظیفه روحانیون و طلاب تنها به تبلیغ و نشر معارف اسلامی خلاصه نمی شود.

امام جمعه موقت سنندج راستی تاکید کرد: روحانیت از ابتدای اسلام تاکنون به عنوان ستون و عمود جهان اسلام ایفای نقش کرده و همیشه در مسائل مختلف مسلمین صاحب نظر بوده است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که تبلیغات رسانه ای دشمن نقش روحانیت را محدود کند زیرا با محدود شدن جایگاه روحانیت بسیاری از دیگر بخش های جامعه عملا آسیب می بینند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، اظهار کرد: تحریم های بی سابقه دشمنان و از سوی دیگر بی تفاوتی برخی دولتمردان سابق باعث تشدید فشارهایی بر مردم شده است ولی با این وجود شاهد تلاش های شبانه‌روزی دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای بهبود وضعیت معیشت مردم هستیم که این امر ستودنی است.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود افزود: البته مردم هم در این راستا باید دولت را در رسیدن به اهدافش به خوبی حمایت کنند زیرا در طول عمر این دولت، رئیس جمهور در عمل نشان داده است که به دنبال تغییر شرایط است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha